Glcnhsyn gebelikte enfeksiyon sık rastlanan bir durum sanırım burda gördüğüm kadarıyla bir cok hamile yasıyor ve sanki ilk günlerde bu daha fazla oluyor Eger ki önceden de böyle bir sıkıntın varsa ki ilk önce doktora mutlaka bilgi ver gebeliğin her döneminde sakıncalı bir durum ki zaten doktorun sık sık şikayetlerini sorar yanma kaşıntı koku va varsa hiç çekinme hemen söyle. Sirkeyi kimisi önermiyor ben sirkeyi sürmek yerine bir tatlı kaşığı içiyorm günlük organik elma sirkesi marketten alınan sirke degil. Ev yapımı bulursan ne ala daha güzel. Yoğurt maden suyu bunlar da iyi geliyor bi de kızılcık ben ara ara yiyorum. Zaten testler yapılır ona göre de doktor ilaç tedavisi uygular gerek varsa. Cok yenisin gebelikte sağlık ocağına da bilgi vermem lazım rutin tahliller var ztn onlar bile yapıyor ordan bile takip edebilirsin.