Betull-11 allahim saglikla kucağıniza almak nasip etsin ınsaallah 🤲😇 hepimize içinde kolaylıklar diliyorum, bende 7+1 haftalik hamileyim az bi fark var aramızda bir sorum olacaktı ikizle alakali beta değerleriniz kaçtı acaba 1.ve 2. Benim aşırı yüksek çıktı ve birkaç kişiden ikiz olabileceğini duydum henüz rdvuma bir hafta var gitmedim hic doktoruma 😇