Kızlar 11 gün önce sezaryen doğum yaptım. Sütüm var ama sanki artık bebeğime yetmiyo gibi mama veriyorum onu da içiyo emdikten sonra. Süt olsun diye ilk kızımda ne bulduysam yedim içtim olmadı. Ama denemek istediğim iki şey var şuan kullanan varsa fikrinize ihtiyacım var. Humana still tea mi daha iyi yoksa malt içeceği mi daha iyi hangisini denemeliyim?