Aysencim 34 haftalık olduk bugün🥰 ve bebiş doğdu butonumuz geldi 🙈 37+3 te sezaryen ile doğumum gerçekleşecek cok az kaldı 🥰
Elfs Aysencim neden 34. Haftada bebek doğdu butonu geliyor acaba? Çok erken biliyor musunuz? Benim de 33+4
Aysencim Mercimek2 ilk bebeğimde sezaryen ve araları cok kısa canım 20 aylık daha oğlum. Eski sezaryen dikiş yerlerim sızlıyor hareketlerimi kısıtlıyor cok zorlanıyorum artık. Ağrım artarsa daha erken bile alabilirim dedi doktor
Nesraa_ Elfs en kötü ihtimalle 37 yi görsün diyorum benim ki biraz aceleci suyuyla alakalı sorun yaşıyoruz o yüzden biraz erken gelme ihtimali var