Haziran ve Mart aylarında 2 kürtaj oldum aynı tarih aynı kelimeler ve aynı sonuç hep 7-8 haftalıkken kaybediyoruz çocuğu. Kromozom testi verdik başta sadece bu işi yapan özel kurumlara gitmek istedik daha çabuk sonuçlanır diye ama bir kaç tıpçı dostumuz tıpa yönlendirdi sonuçları bekliyoruz. İlgilenen doktor merak etmeyin kromozomdan bişey çıkmaz çıkmasın da zaten genetik faktörler en zorudur anne için dedi. Başına gelen var mı genetikten birşey çıkmazsa ne yapacağım nasıl araştıracağım yaşayan anneler neler yaptı. Yaa bu kadar zor olmaması lazım neden benim başıma geliyor dememek için bir aydır ağlamıyorum bile. Yaşayan anneler nolur tecrübelerinizi paylaşın…