Benim bebeğim 37 haftalık 2500 gr. Benimki birazcık geri de kaldı pazartesi sezaryen doğumum var çünkü benim kordonunda düğüm var bebeğin. Kilo konusuna çok takılmayın. Solunumu ve kalp atımı iyiyse, suyu plansentası iyiyse sorun yok. Her bebek 4 kilo doğmayacak bazı şeyler genetiktir ki siz covid atlatmışsınız. Toparlar bebişler merak etmeyin stres yapmamalısınız emin olun stres daha çok etkiliyor bebeği