kirazylmz Şu an ben de aynı durumdayım yani eşimde hatta fark etti eskiden oturdum da uzun uzun yemekler yardim tamam biterdi ekmek çok yerdim şu anda ekmek yemiyorum tabaklarım hep yarım kalıyor 2-3 kaşık alıp kalkıyorum öyle iştahım yok aburcubur bile pek canım istemiyor yani ben de de nedense öyle oldu anlamadım nedenini umarım düzelir yani çünkü kiloda alamıyorum hamileliğimden biri sabit bir kilodayım