Busem44 Kızlar idrar tahlili yaptım somuçta bol lökosit bol bakteri bol epitel çıktı dr daha gitmedim idrar yolu enfeksiyonu olabilir diyor nette ama belirtiler yok bende sizce kötü bişey mi
Minnakelifim03 Busem44 evet kötü bisey canım. Bende bununla ilgili post açtım. Yarın doktora gidicem sonuç göstermek için. Benimde çok yüksek çıktı
Busem44 Minnakelifim03 ya doktoruma yazdım kaç gündür cevap vermedi bende mi gitsem bilemedim sen gidince bana yazae mısın bakalım ne dicek
Busem44 Ayse476 ee neden oluyor peki yani ben wc temizliğine dikkat ediyorum günde 1.5/2 litre su içiyorum hamilelik öncesi hiç olmamıştı bende dr bişey önermedi mi sana ilaç vs