mgcyldz Merhaba hamilelikte hangi güneş kremini kullanıyorsunuz ya da kullandınız? Solante hamileler için onu çok ovduler ama 300₺ baya pahalı gerçi boyunda baya büyük ama solante bana çok yoğun geliyor onu yüzüme yedircem diye hirpaliyorum yüzümü 😂 kullanıp memnun kaldığınız hangi markalar var
Nskyhn mgcyldz ben hala almadım surmuyorum da bugün sahilde güneşte 1 buçuk saat yürüdüm sonra bu postu görünce aklıma geldi umarım lekelenmem 🥴🥴
CansuDRY mgcyldz Beyaz tenliyseniz Ecoweel’in bebek güneş kremini öneririm. Ben onu kullanıyorum. Yoğun kıvamlı, sürmesi biraz zor ama içeriği temiz. Yetişkinler için olanı da çok güzel ama parfümlü olduğu için tercih etmiyorum.
Ecceee mgcyldz ben mustela nın bebekler için olan 200 ml lik güneş kremini almıştım aylar önce, indirimden 100 TL ye almıştım şimdi 194 TL gösteriyor..büyük olması avantaj, doğuma kadar yeter diye düşünüyorum..sadece biraz yağlı bi yapısı var ve parlama yapıyor ama ben takılmıyorum..memnunum
angelicaa Ben araştırmadan celenes marka aldım ama başka önerisi olan olursa diye bekleyeyim burada 🫠
mgcyldz Nskyhn bende de çok az kaldı böyle 3-4 sürüm :( ama hangisini alicam bilmiyorum birde fiyatları cidden çok uçuk
Ecceee Nskyhn bunu yapmayın kendinize hele ki güneşli havalarda, ben kapalı havalarda bile uv index 3ün üzerindeyse mutlaka sürüyorum , cildimiz bu dönemde leke oluşumuna çok meyilli malum hormonlardan dolayı, sonra pişman olursunuz kullanın bence 🥰
Nskyhn mgcyldz ya benim arkadaşım hamile sinoz almış ayrıca hamile diye ayrı bir krem almamış. Takip ettiğim bir kadın da avene ile biolog kullanıyor ben de kararsızım
181019 Ecceee bunu iyiki yazdınız vallahi parlama yaglı his bırakmayan krem arıyorum bende hatta mustela yı alacaktım artk bulamadım
Nskyhn Ecceee haklısınız ya akşamları hep otururken yarın sürerim diyorum unutuyorum sanırım bu mesajla bir hatırlatıcı yapıp kendimi alıştirmaliyim 🙈
Ecceee 181019 evet gerçekten bilerek almak çok önemli, hem pahalı hem de gereksiz masraf olur kullanamazsanız..yorumları okuyun mutlaka alırken..☺️ Ben yorumlarda parlama yaptığını yağlı içeriği olduğunu görmüştüm ama dediğim gibi çok takılmadığım için aldım
Saylikesma mgcyldz bende çok araştırarak solante pregnayı aldım hamileler için özel. Trendyoldan almıştım yorumları da gayet güzel ve şuan indirimde link bırakayım belki bakarsın 😊 https://ty.gl/bknud9jr6a Daha ulaşmadı bana ama güzel olduğunu düşünüyorum 😊
mgcyldz Saylikesma solentayi normalde kullanıyordum az kalmıştı :) ama ben yediremiyirum yüzüme onu 😂
Saylikesma mgcyldz yüzünüz kuru mu acaba benim ki çok yağlı diye onu tercih ettim memnun muydunuz siz 😊