[silindi] Kadın doğuma randevu alamadığım için aile hekimine gittim oda tam bilgi vermedi. Pazartesi verdiğim kan 299 bugün verdiğim 1642, bugün gecikmemin 5.gunu
Jade-srm [silindi] hayırlı olsun hamilelik kesinlikle var ve artıyor hatta çok güzel artmış belki de ikizdir😍😍 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin🤲🏻
Meva34 [silindi] aile hekimleri kafalarına göre konuşuyor ben şüphelenip test yaotım silik çizgi çıktı aile hekimine gidip kan versem şuan erken mi adetine var daha dedim vermen lazım silik çıktıysa dedi verdim ertesi gün sonuca baktı bana dediki niye erkenden kan verdin ki sen daha adetin geçmemiş niye böyle bi işe kalkıştın dedi böyle insanlara uyuz oluyorum hem sordum tabi vermen Kasım dedi sonuç 21.03 çıktı betan öok düşük yok dedi adetin geçerse gel dedi sitres yapma Kafana takma hayatını yaşa dedi sanki ben psikolojik manyağım hergün sağlık ocağına gidiyorum test diye