Gamzesay 5+5 hamileyim kızlar pazartesi keseyi gördüm önce kahverengi leke geldi şimdi hafif kırmızıya döndü alt karın ağrımda var progestan kullanıyorum aranızda böyle olan var mı düşük başlangıcı mı yoksa 😭😭
Mucizesinsen Gamzesay merhaba canım 5+2 de benimde kanamam oldu hemen progestana başladı ve düşük tehdidi oldugunu söyledi doktorum. 3 gün istirahat ettim ağır hiç bişey kaldırmadım. Kalp atışını çok şükür duyduk. Çok fazla düşünme kafana takarsan o kadar sorun yaşarsın hayırlısı de önüne bak . O zaman herşey güzel olucak. Seni çok iyi anlıyorum.. Çok geçmiş olsun…🙏🏻❤️
Esmaz Gamzesay benimde 3 gün önce küçük abdesten sonra iki damla kahverengi akıntım oldu hastaneye gittm alttan ultrasyonla baktı kese var dedi progestan ilaç kullniyorm hala öyle lavabodan sonra akıntım oluyo bir hafta sonra kontrole gidicem çok iyi anlıyorum seni Allah bize bagislasn
Dilarakr Gamzesay ağrının kanamaya bağlı oldugunu düşünmüyorum hepimizin agrısı oluyor ama gitsen iyi olur doktor biraz korkutur düşük riski diyerek ama bebeğini görünce rahatlarsın biraz
Dilarakr Gamzesay birde haftanız kücükmüş alttan muayene edebilir bebeğin kesede olup olmadıgını görmek için haberiniz olsun
Melismelo Bence beklemeden hemen gidin belki iğne felan yapar tutar siz ilacı düzenli kullanmaya devam edin folik asit kullanın inşAllah tutunur bebeğiniz
Dilarakr Gamzesay çok şükür moralini düşürmemiş her doktor öyle olsa keske ben benimki öyle dediğinden hazırlıklı ol diye söyledim benimki hep moral bozacak bişey cıkarır mutlu girdiğim yerden üzülerek cıkarım hep sevindim sizin adınıza 🤲🤗
Saheser Bende de pembe kahve rengi akıntı oluyor 2 3 günde bir şuan 6. Haftadayım iki gün önce kalp atışlarını da dinledik ama bugün beyaz akıntının içinde hafif kan geçişleri gördüm sanki normal mi bu Protestan kullanıyorum bende ağrım yok
Gamzesay Saheser Hm çoğu anne yazmış zaten oluyor diye kimi de düşük demiş ama rabbim hayırlısını verir inşallah iyi oluruz
Gamzesay Dilarakr Allah razı olsun sizden tekrar gittim doktora kanamam hafifledi iğne vuruldum biri de salı günü olacak kese normal gebelik normal ilerliyor dedi haftaya cuma tekrar çağırdı bi aksi olmazsa ama ağrım çok hala olur dedi ağrı bakalım hayırlısı artık rabbim bilir
Dilarakr Gamzesay iğneler iyi gelecektir benim kanamamı iğne durdurmuştu ağrı hep var ara ara azalıyor ama o kanamadan değildir