Kizilkafaa rabiaozdemirkara 16 da öğrendim ama hala hiçbir şey almadım daha çünkü detaylı ultrason da cinsiyeti değişen çok insan olmuş o yüzden şu anda detaylı ultrasona bekliyorum Allah nasip ederse o zaman netleşirse alışveriş o zaman başlayacağım😂❤️
Zeyzeyp rabiaozdemirkara ilk oğlumda 13. Haftamda net öğrenmiştim ikinci kız bunuda 15+3 Günlükken doktorumuz net dedi hayırlısı
rabiaozdemirkara Bana kıza benziyor denildi 11. Haftada 26 sında kontrolüm var, beklemek istemiyorum gitsem doktora belli olur mu acaba diye düşünüyorum 🤩
Seyda94_ Ozele 15. Haftamda gittiğimde erkeğe benziyo ama kesin konuşamam dedi Haftada devlete gittim kendini kapatmış gostermiyo hiç bişey dedi Yani hala cinsiyet öğrenemedik 😬