Merhabalar ilk doğumumu sema hanımda yapmistim.
İkinci bebeğim için sema hanıma takipliydim ama tereddütlerim vardı bana son anda yetişti yengeme yetişemedi çok kötü bir doğum geçirdi. Normal doğurduk yani nasıl yetisilemiyorsa? Ekstra ücreti alıyorlar ama herneyse
Meddiviada başka bir doktora takipte olsan varmi acaba
Serpil hanimida düşünmüyorum mecburen gece doğuma gelmiyormuş
Yeter hanım hakkında bilgi verwbilecek olan varmı?