Merhaba hamile anneler 34. Haftamda ilk nstme girdm. Kalp atışlarının düşük olduğu söylendi 3 kez tekrar kontrol edildi serum takıldıktan sonra kalp atışları normale dönmeye başladı.Bu şekilde bir durum yaşayan var mı acaba korktum gerçekten böyle devam ederse erken doğarsa diye:(