Merhaba 9 hafta 5 günlük gebeyim dün ilk defa koyu kahverengi leke geldi doktora gittiğimizde kesenin etrafında kanama olmadığını söyledi bir de kesenin haftama göre büyük oldugunu söyledi böyle bir durumla karşılaşan var mı bu anormal bir durummuş çok endişeliyim😒