Zuzununannesi01 Merhaba canım. Aşılama konusunda bunu düşünen veya yaptırmış olup bekleyenlere ümit olmak isterim. Çünkü 1 ay önce bende aşılama yaptırdım ve şuan çok şükür hamileyim. Aşılama da oranlar çok düşük olduğu için başlangıçta bende tedirgindim. Ve açıkçası aşılama düşünmüyordum. 2 yıllık evliyim bütün kontroller yapıldı ne eşimde ne bende hiçbir problem yoktu. Yaşımız da daha 26 olduğu için tüp bebek düşünmedik. Zaten eğer bir probleminiz yoksa direk tüp bebek merkezine gitmediginiz müddetçe hastanelerdeki doktorlar aşılamadan önce tüp bebek önermiyorlar. O yüzden aşılamanin zaman kaybı olarak görünmesini doğru bulmuyorum. Maddi manevi iki açıdan da tüp bebek sürecine göre çok daha kolay bir süreç. Umarım Rabbim isteyen herkese nasip etsin