Ogrtmn1234 İki gündür pelvik bölgemde ve vajinamda ağrı var ve uzun suredir akıntı yaşıyorum neden kaynaklanıyor acaba normalmi endişe etmelimiyim akıntım için ilaç kullandım geçti ama tekrarladı ne yapmam lazım geçmesi için ağrım normalmi
annesinin_beybisi Ogrtmn1234 19+3 üm bende de aynıları var ya enfeksiyondan ya da çocuk büyüdükçe vajinaya ve kaslara baskı yapıyor
Ogrtmn1234 annesinin_beybisi ya bende dün gece çok korktum ağrısından bebeğimide kasıkta hissediyorumm