gamzeliannee Arkadaşlar yarın iftara misafirim var beyti kebabı yapıcam yufkayı kıyma ile sarıp bekletsemm 1_2saat iftara yakın fırına atarım direk yoska direk sarıp hemen pişirmek mi gerekiyor sıkıntı oluyor mu yapan varmı bu Şekilde