Ayss344 Değişiyor canım bazen 38 bazen 41 hafta . Tamamen bebeğin nezaman gelmek isteyeceğine bağlı🙈 bazen 36 da geliyor sağlıklı oluyor bazen 41 de doğuyor küveze giriyor. Allah sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi🤲🏻🌸
nurcan_26g mervesglm herhangi bi sıkıntı varmiydi acaba ? Yada doğum belirtiniz .bide normal mi sezeryan mi😀
mervesglm nurcan_26g yoktu şükür önce suyum sonra nişan geldi 4 cm açılma ile sezeryan doğum yaptım. Sonrasında sarılık oldu ama yenidoğan bebeklerde genelde olan bişey. Onda da telaş etme.