Deletedmom727271 çok zor bir durum inanın. Boğaz kuruluğunuz ortamın havasızlığından olabilir. Mevsim geçişleri yüzünden olabilir. Mesela bahar alerjisiniz vardır belki. Ya da hamilesiniz diye bağışıklığınız düşmüş ve farenjit olmuş olabilirsiniz. Öksürük, ateş, boğazda yanma, halsizlik varsa doktora gitmenizi öneririm. Yoksa büyük bir ihtimal mevsim geçişleri yüzünden yaşıyorsunuz ağız kurumasını. Şeker yoktur umarım. Birde rahatlar mısınız bilmiyorum ama sürekli içtiğiniz su ile idrara kalkmanızın inanın alakası yok. Bebek baskı yaptıkça ne olursa olsun gece kalkacaksınız tuvalete. Ben 31 haftalık gebeyim. Asla akşamları su içmem. İster boğazım kurusun, ister öksürük olsun. Gündüz halleder bitiririm su olayını. Ona rağmen gecede kaç kez tuvalete kalkıyorum sayamadım. Üstelik 5 haftalıkken başladı benim tuvalet olayı. Sürekli çişim geliyor. O hissiyat inanın hiç geçmiyor. Uykular anneye ne yazık ki haram. Bebek ana rahmine düştüğü andan itibaren anneye ölene kadar çektiriyor. Sanırım bunu kabullenmek lazım. Rabbim hayırlısı ile hepimizi kurtarsın. Çok amin🤲🏻