_mom35 Merhaba hanımlar ben 16 haftalık gebeyim hiç iştahım yok nerdeyse hamile kaldığımdan beri hamilelikten önce gayet iyiydi iştahım aranızda bu durumu yaşayan var mı nasıl geçer ?🫠
Zeh123-ra _mom35 çok normal cnmm 19 haftada yeni düzeldi hata ben 20 haftalık hamileyim kilo vermiştim o süreçte 19 haftaya gel geçer
Ayseakbulut Aynı durum bende de var ya öncesinde iştahlı olup şuan 13 haftalık hamileyim bu süreçte hiç yiyemiyorum iştah sıfır ama mecburen yemeğe çalışıyorum tabi 🥺
AysenurB35 Ben de öyleydim şu an 36 haftamdayım. Doğuma 2 haftam var ama hala iştahım öyle açık değil önceden ne kadar yiyorsam o kadar yiyorum. Ama ilk 5 ay ben de sırf bebek aç kalmasın diye yiyordum zorla. Mide bulantım olmamasına rağmen iştahım hiç yoktu.
Merveofs Az da olsa açılıyor iştah ya benim de 17-18 deen sonra geldi biraz, normalde çok yemek yiyen biri değilimdir. Şimdi oruç gelince yine eskiye döndüm ama malesef 🤷🏻♀️