ElifPeker06 Şimdi tam 36 haftayim 28 randevum var alttan muayene yaparlar mi 😮 bide doktorum Necati bey alttan muayeneden korkmuyorum çok ama erkek olduğu için insan bi değişik hissediyor nasıl sakin kalicam bilmiyorum bi tavsiye fikir verin 🤣🙂😢
Gamzeates ElifPeker06 ilk doğumum devlet hastahanesin de yaptım bir sıkıntı olmadığı sürece alttan muayene etmiyorlar sancı kanama vs gibi yoksa doğuma kadar yapmıyorlar sadece ultrasondan kanala girip girmediğini söylüyor doktorlar
Zuhalsareelif ElifPeker06 ben oldum necatı beye altdan cok ıyıdır ole dusunulen kadar sey degıl adamişinin ehli iki dk suruyor zaten uzerıne ortu verıyor senın.
Minigin_annesi0 Haftaya geliyo sanırım yapar bence benimde salı günü var randevum bilerek bayan aldım çatı muayenesi yaparsa diye
ElifPeker06 Minigin_annesi0 ay doğum da da erkek olabilir yani aslında alışsam iyi olur 🤣 şimdi kaçıyorum ama
Elifbugra Devlet hastanelerinde doğuma kadar alttan muayne yapmıyorlar diye biliyorum. Benim ilk dogumum öyle oldu doğum zamani yapıldı.
ElifPeker06 Elifbugra ay ne biliyim gördüm ben çatı muayenesi yaptiklarini ya doğumdan önce yapiyolar maalesef
Elifbugra ElifPeker06 2. Doğumum olacak izin vermem alttan muayeneye sonuç ta müsait ki ilkini yapmışım. Zaten dogum zamanı bol bol yapıyorlar.
ElifPeker06 Zuhalsareelif bende bir kaç kişiye sordum doğumu başlatirsin ne gereği var doğum yaklaşınca yapsınlar dediler bilemedim