Si-bel siz 1 sene Ya da eltiniz 3 ay evvel yaşadı bunu diye doğru olacak diye bir şey mi var artık pek çok doktor beklemenin boşa olduğunu söylüyor,kurtaj operasyonu iyi bir uzman elinde iyi bir hastane ya da klinikte gerçekleşmişse ve başarılı olmuşsa 1 adet dönemi beklemek yeterli,eğer travmatik bir işlem yasanmadiysa gebelik haftası azsa.hatta ve hatta hiç adet görmeden gebe kalıp sağlıklı doğum yapan pek çok insan da var bizzar yakın tanıdıklarım da var.6 7 ay ara verip yeniden hamile kalıp yeniden düşük yapan insan da çok tabii yani buradaki mesele zaman değil tamemen vücudun hazır bulunmuslugu.bazej her şey yolunda bile olsa tekrarlayabiliyir böyle durumlar.beklemek de boşa zaman kaybına neden oluyor.iyi bir hastanenin iyi bir doktorunun kontrolündeyim ben de kurtaj yasadim malesef çevremdeki herkes 3 6 ay bekliycen dedi doktorum böyle bir şey yok beklemeni gerektirecek bi durum yok dedi.alaninda iyi olan uzman olan doktor ve proflar artık 3 6 ay beklemeyi gerekli bulmuyor.bikginiz olsun