Yagmurkcr97 Şimdi bi yerde okudum catı muayenesi 34 ve 38nci hafta arası yapilıyomus. Cok detay veremem ama doktor parmaklarıyla kontrol ediyo😶 o bende yapıldı sanırım 36da.. her gittiğimde sancı makinasına da baglanıyorum ama malesef trde oldugu gibi cok detay vermiyolar sancın var ya da yok diyip gönderiyolar! Ne su kontrol ediliyo ne de açıklık doğuma kaldı som 2 gün kafamda cok soru var. Akışına bıraktım. Sadece sancının gelmesiyle mi hastane yolunu tutucam???