Saara1401 Kızlar sezeryan istemek vicdanen sanki beni rahatsız hissettiriyor normalden vajınusmus vardı o yüzden çekiniyorum ve artık 40 olmak üzereyiz sezeryan sonrası nasıl geçirdiniz ? İkinci hamilelikte vs karın gerildiğinde sıkıntı yaşanır mı ?
Deletedmom727271 vajinusmus varsa doktorun zaten normal yanlısı olmaz canım yani sezaryen olman daha mantıklı. için ferah olsun 🌼
Saara1401 Deletedmom727271 evet yarın muayene edip normal için karar verelim dedi vajınusmusu atlattım aslında çokta güzeldi hersey ama sanırım hamilelikte bebeğe bsey olur korkusu yine engelledi bizi 🤭