tazebiranne_hg04 Ben 2.5 sene önce kızımda yaptım montessori yatağı, cibinliği renkli ışıklı topçukları yıldızları şunları bunları dolabı cart curt ne varsa heves işte 😁 Ama kullandım da öyle yapıp kapatmadım. 6 ay kadar anne yanı beşikte takıldı tabii benim odamda sonra yatağına geçirdim kendim de bir süre onla kaldım hatta onun odası daha çekici geliyordu yanına kıvrılıp uyuyordum 😁 1 yaşını geçtikten sonra da komple kendi orda yatmaya başladı ben kendi odamda zaten odası yatak odamızla yan yana. Gece bir sorun olursa gelebiliyor sıkıntı olmuyor. Varsa imkanın oda yapmaya ve kullanacaksan yap. Çocuğa ne kadar erken kendi alanını tanımlarsan o kadar iyi bence. Yoksa kopamıyor sağlıklı bir durum oluşmuyor. Eziyetini sen çekersin 2 yaşında hala yanında yatacam sen de benle yat diye sana bağımlı kaldığında.