Anime Kızlar 3 test yaptım hepside çift çizgi çıktı kan verdim daha sonuç çıkmadı. Ama hiç belirtim yok sadece burnum kanadı bu sabah. Yıllardır kanamazdı şaşırdım belirti mi bilmiyorum. Ama göğüs hassasiyeti vs hiç bir şey yok böyle olan oldu mu?
Deletedmom622772 Anime belirti kişiye göre değişen bir şey doktorunuzdan bilgi almadan kan takibi yapmadan kendinizi düşürmeyin :)
tazebiranne_hg04 Anime ben de hamileyken hiçbir belirti yoktu canım hamlileliğim boyunca belirtim yoktu 5. Aydayım