Glyldz Kizlar normalde elimi kolumu kaldrmaya hali olmayan bn bugun yorulmk bilmiyorum ev isi yemek cay yanina tatlılar vs birsuru sey yaptim. Hala yorgun degilim dogum belirtim hic yok normalmi bu hallerimmm ??
Emirpasam Glyldz bugün gebelik eğitimi dersindedir aynen bu konuyu işledik cnm gebeler doğum yasasınca çok fazla enerji dolu olurlarmış inseallah güzel bi doğum ile saglicakla minik gelir
Dilekkkk Glyldz yani arkadaşım son haftasındaydı haftasına kalmadan doğurmuştu ama tabi herkes de farklı olabilir son kontrolün ne zaman dı
Glyldz Dilekkkk yer silmedim de yruyorum sicak suya oturuyorum benim ev tepede yarin bi inip cikicam tepeyi 😀😀 biran once dogurmak istiyorum
Ezgi6006 Minikbebek aynıyız 39+2 olduk şu dakikalarda 🙈 bizde de bir belirti yok doğurmak istiyorum artık 😄
Bitanesiii Glyldz dogumdan önce anneye güc gelir Allah tarafindan ama siz onu ev isi yaparak harcamayin bence cunku dogum yaklasmis ve dogumda ihtiyaciniz olacak bi enerjiyi veriyor size Allah CC.
Glyldz Bitanesiii valla canim son 1 aydr ilk defa boyleyim yaptim butun gun tmzlik yemek obu misafir geldi hizmet ettim bn dgumla ilgili oldugunu bilsem zaten yrmazdim kndimi ☹
seymen Glyldz Ben de öyleydim dağ taş tepe tırmanıyordum doğum başlasın diye😃 39+5 te son muayeneye gittim bebek yukarda dedi açılma yok dedi kilosu da 4 e yakındı. Gelişimi öndeydi. Beklemedim ertesi gün sezaryen oldum. Yalancı sancı bile yaşamadım
Glyldz seymen ay bn sali gunu dedim dr alalim bebegi diye suni filan verin dedim yok dedi normalci bnm dr illa beklicek pazrtesiye kadar vaktin var dedi insAllah sancim tutar filanda sezeryan olmam 😀 brkledigime degsin
MerveGlvern seymen benim bebeğimde 4 e yakın doktor mu önerdi sezeryanı bana herşey yolunda normal yapabilirsin diyor ama iri bebek zor olur diye tedirginim