Merhaba, doğum için hediyelik ve çikolata sayısı ortalama kaç olmalı sizce? Hediyeliği sadece hastanede ve çıkışta bir kaç gün, çikolatayı da bebek görmeye gelinen bir kaç aylık süre boyunca vermeyi düşünüyorum. Hediyelik aslında bize ve ailemize hatıra kalacak zaten. Sizler kaç adet yaptırdınız veya yaptıracaksınız?