Pirayeee kemik yapısından galiba anlıyorlar bu dönemde 😀
Su1079 bilmiyorum ki 🤗 hayırlısı olsun diyelim🥰
Pirayeee amin inşAllah 😊
Su1079 bana da 11+5 de kıza benziyor dediler insAlalh değişmez değişen çok var 😂
Nurgl34 ilk gebeliğiniz mi
Su1079 ikinci daha önce 8 haftalık bebeğimi kaybettim
Nurgl34 inşAllah sağlıkla kucağınıza alırsınız bu defa