Kızlar az önce kontrolden geldim doğum hastanesine o kadar sancıyla girmiştim 1 ay önce alttan baksaydı erken farketseydi belki iğneleri erken vurulsaydım erken doğum riskim olmucaktı kadın doğumu bıraktım şartlar zor olsa da özelde sıkı takipe girdim bir aydır
İlk özele gittiğimde 22 haftadaydım sınırda çıktı 3.0 çıktı
23 haftada tekrar gittim o esnada 2 iğne vuruldum 3.8 çıktı şuan normal ama ilk geldiğinde haftan erken olduğu için 3.0 normal değildi dedi
Bugun gittim 25 haftalık oldum tam kilosu 4 gün önde gidiyor boyu da aynı şekilde dedi
25 haftada 765 gramdı sizin bu haftalarda kaçtı hatırlıyor musunuz
Rahim uzunluğumda 3.1 çıktı düşmüş dedim üzüldüm ama doktor çok rahattı doktoruma da güveniyorum aslında kendi çok tanılan sevilen uzman doktor bebek büyüdüğü için 3.1 normal şuan 26 haftaya gidiyorsun o yüzden normal
22inci hafta erken olduğu için bu rakam çıkınca ben sana normal değil demiştim dedi
Yaş 26 ilk hamilelik birde senelerdir hayalini kurduğum kızım olunca insan endişeleniyor
Bu arada vajinada zonklama sızlama oluyor büyüdüğü için normal dedi genelde ayakta çok kalınca olur ayakta çok kalmamaya kalırsan da sonrasında ayakların yastık üstünde dinlenmeye çalış dedi