Arzuylmz
ben yaptırmadım rota, sadece sağlık bakanlığının onayladığı, sağlık ocaklarında yapılan aşıları tam yaptırdım. Rota bence grip aşısı gibi. Oğlum 6 yaşında, 18 aylıktan beri kreşe gider, hiç ishal olmadı bugüne kadar. Sadece her kış bir kere boğaz enfeksiyonu geçirir o kadar. Rota aşısı olup da hasta yatan çocuk çok duydum. Böyle de olabilir, içinizi karartmayın