Hande1nur Kizlar ben banka çalışanıyim ve 32.haftada doğum izni halkımız başlıyor ama ben 32 de değil de 36 37 gibi çıkmak istiyorum,bunun için doktordan bir rapor vs alıp iş yerime vermem gerekiyor mu,yoksa iş yerime söylesem yeterli mi,bilgisi olan var mı?
nuriyedemir Hande1nur 32 haftanı geçirmeden takipte kalıp 32 haftada zaten doktorun sana söylüyor çalışabilir raporu Alman lazım
Kbra60 Çalışabilir raporu alırsan 37. Haftaya kadar çalışabilirsin sonrasında zorunlu izne çıkıyorsun zaten
Gungun_61 Hande1nur canım ben de kolejde öğretmenim 32. Haftada dr un soruyor zaten çalışabilir raporu almak istiyor musun diye.çalışmak istiyorsan hastanenin rapor birimi sana rapor veriyor sen de çalıştığım kuruma veriyorsun.eğer çalışabilir raporu almazsan direkt raporlu görünüyorsun sistemde.ben de 37. Haftaya kadar çalışacağım aksilik olmazsa sonrası zaten zorunlu
Hande1nur Gungun_61 Gungun_61 o zaman 32.haftaya girmeden gitmek gerekiyor o raporu almak için değil mi?
Demirssmomm Hande1nur 31+5 31+6 olabilir.. 32, 32+1 vs ama çok ertelemeden çokta öne çekmeden.. bu günler içinde