Merhaba şuan 35+5 haftalığız ve yaklaşık bir ay önce ağrıya dayanamadığım için kırılan dişim için diş doktoruna tedavi oldum. Öyle iğne falan yapmadan geçici dolgu ile kapattı. Sizde önce doktorunuzdan dişçi için kağıt alıp sonra diş doktoruna görünebilirsiz. Ben kendi doktorumdan kağıt almamıştım çünkü diş doktorum bana geçici bir şey yapacağını ve iğne vs kullanmayacağı için ihtiyaç olmayacağını sadece ağrı devam ederse kanal tedavisi yapılırsa o zaman gidip onay kağıdı almam gerekeceğini söylemişti