Leyyaall Kızlar dün muaynede 2 cm açıklık vardı bu sabah afedersiniz tuvalette yogun bi şekilde sümüksü akıntı geldi kan leke yoktu ama normal akıntıda değildi nişanmıdır acaba
Fasulyem2 Leyyaall sabah yoğun sümüksü akıntım vardı öğlen tekrar geldi daha yoğun sonra daha da çok geldi meğer suyum geliyomuş azar azar sabahtan beri ben akıntım çok sanıyordum cnm takip et suyun geliyor bence yavas yavas açılman da varmış bugün yarın doğurursun
Cicilibicili Leyyaall nişan genelde kanlı oluyor. Ama çatı sonrası o tabaka uyarıldığı için öyle öyle atılıyor nişan da gelebilir. Nişan doğum başlangıç belirtisi değil ama önemli olan sancınız ve suyunuz. Nişan gelmesinden sonra hemen doğum yapan da oluyo 1 hafta bekleyen de. Yani panik olmayın nişansa bile ☺️
Leyyaall Fasulyem2 aaa suyumun geldigini nasil anlayabilirim hic islaklik yok ama afedersiniz balgam gibi yogun akinti var
Gzdbrmn Benim nişanım kanlı değildi. 38+5 de geldi . Bilmediğimden pek anlam veremedim çok akıntım oluyodu zaten . Afedersin balgam gibi ama lastik gibi biseydi kan yoktu . İki gün sonra doğurdum şen gene dikkat et. İnslalah kolay bir dogumunuz olur
Leyyaall Gzdbrmn evet evet ayni dediginiz gibi geliyor zaten doktorumda 1 hafta icinde dogumun olur demisti hayirlisi bakalim 😍
Fasulyem2 Leyyaall merak etme sonrasında baya külodum ıslandı öyle anladım cnm suyumun geldiğini sen de anlarsın şu an gelmeye devam ediyor olması lazım su ise
Nslhn15 Ben geçen hafta carsamba sabah ıyandıgımda pijamamın ıslak oldugunu fark ettim neyse cuma acile gideyim dedim belki sudur diye test aldım amniyosure negatif geldi ogün bugün gelen giden yok akıntı var ama su değl