Asil28 İkinci hamileliğim ilk bebeğim olacak. Biraz korku, biraz tedirginlik var. Nasıl oluyor? Herkesinki farklı olur ama olumlu ya da olumsuz başıma gelecekleri bilmek istiyorum kendimi hazırlamak için 🤣
kahvesever__ Asil28 kendinizi sıkmayın rahat bırakın girip çıkıyor fark etmiyorsunuz bille ben olduğum geçen hafta perşembe günü
NezihaB38 Asil28 eliyle yapıyor kendinizi kasmayın daha rahat oluyor ne olduğunu bile anlamıyorsunuz 🤭 AA buymuymus dersiniz insllah ben öyle olmuştum 🥰
Asil28 kahvesever__ Filizsaracc anladığım kadarıyla kendimizi sıkmadığımız sürece acı olmuyor. Kaç dk sürüyor ? Peki muayeneden sonra doğum başlama olasılığı ne?
kahvesever__ Asil28 zaten o sana diyor kendini rahat bırak nefes al ver diyor be çok sürmüyor girip çıktı bir oluyor açılmana bakıyor doğum hemen başlamıyor tabiki de açılmana bağlı birşey
Filizsaracc Asil28 kendinizi sıkmazsanız acı gelip geçiyo, valla bende değişik akıntı bile gelmedi, doğumu keşke başlatsaydı 40+2 yim😅😅
Asil28 NezihaB38 amin canım inşallah 🙏 tamam kendimi psikolojik olarak bilinç altımı hazırlıyorum bir şey yok hemencik bitiyor can acımıyor ☺️
Asil28 kahvesever__ sağolasın canım . Açılma şu an oluyor mu ki? Açılmanın olması için nişan gelmesi gerekmiyor mu?
kuzeymomsss Asil28 35+1 haftalıkken rutin nstye girdim sancım çıktı ve açılmama baktılar. Ama ben kendimi acayip şekilde kastım hem korktum hemde afedersiniz ağda falan yapmamıştım erken diye. Eğer ki kendizi kasmazsanız gerçekten çok kısa sürüyor belki en fazla 10 saniye
Asil28 kuzeymomsss benimde 34 üncü hafta aralıklı sancım çıkmıştı vajinal ultrason ile rahim ağzı uzunluğuna bakmıştı çok şükür sıkıntı olmadı ondan sonra. Kasmamaya çalışacam bakalım inşallah sorunsuz şekilde atlatırım
Portuga Kızlar bende haftaya çatı muanesi olucam da bende çok çekiniyorum ben normalde ilişki esnasında da hep acı çekerim çatıda da acaba o şekilde mi olur orda da çok acır mı diye korkuyorum
Asil28 Filizsaracc maşallah bebiton içeride bayağı keyifli ve rahat o zaman 🤣🤣Rabbim tek avazda kurtarsın inşallah 🙏
Mercimek2 Asil28 bu muayeneyi neye gore yapyolar yaa 37+5 im bana hiç yapılmadı 39+5 e muayne tarihi verdi doktorum hiç sancıda bakmadilar
kahvesever__ Asil28 evet ara ara sancılarım oluyor artık karnım agrıyor kasıklarım agrıyor ve sancım oluyor