Ben 1 kere gittim tavsiye üzerine ayşe Şeyma hanıma. Nötr çıktım odasından, ne pozitif ne negatif. Bir sorun yok dedi 5 dk da çıktım odadan. Sıra falan da yoktu halbuki beni randevumdan 2-3 dk önce aldılar hatta. İlk muayenemdi ne bileyim süreçten falan bahsedebilirdi biraz ama birkaç hafta sonra yaptırmam gereken ikili testten bile bahsetmedi. Bir sonraki randevuya ne zaman geleyim diye bile ben sorunca cevap verdi. Şimdi başka bir doktora da gidip ondan sonra karar vereceğim normal miydi yaşadıklarım diye.