NobleMom Kızlar bu kadar silik çizgiyle hamile olduğunu öğrenen var mı? Kızımda da silik çizgiyle öğrenmiştim ama bu kadar silik değil di 🙄 kan verdim akşama çıkar sonuçlar o zamana kadar çatlarım meraktan 🙈
Princessmom NobleMom ben öğrenmstm hatta ovulasyondan yabi ilşkiden tam 8 gün sonra eşim inanmamıştı bana hayali görysun demişti ama hamlydim şuan 23 haftalgz 🤲😀
Kizilkafaa NobleMom Umarım benim gözlerimde sorun vardır ben göremedim çekerken de sıkıntı olabilir. İnşallah Hamilesinizdir ❤️
Tomrishatun NobleMom zaten hep o silik cizgi cikarki 😀😀 ovilasyonun amacı budur lh hormonu yani hamilelik testi değil
Lavinyaa8 NobleMom ilişkiden 10 gun sonra flaşla bakınca görebildiğim çizgiyle öğrendim kanda o gün beta 32 çıkmıştı
NobleMom Tomrishatun yanlış anladınız ☺️ Ovülasyondan 15 gün sonra demiştim ben. Yaptığım testte ovülasyon testi değil gebelik testi 🌸
Tomrishatun NobleMom yanlış gormusum😀 kendimde simdi yapınca aklim onda kaldı hafif bir çizgi var gibi
Tomrishatun NobleMom ben ovilasyon yaptim canim az önce değerlendirme günüm 😀 daha gebelik testine zaman var
Yncygt @NobleMom Öncelikle tebrik ederim hayırlı olsun 🙏 Ovulasyon testini kaçincı denemizde hamile kaldiniz ?
NobleMom Yncygt belirtiler diz boyu ama neden çıkmıyor anlamıyorum kesin gözüyle bakıyordum 🤷🏻♀️ Dahada çıkmazsa yalancı gebelikten psikolojik tedavi görmem gerekecek 😂
NobleMom Parafin testi kurutacak kadar bekletmedim en fazla 10 dk sonra böyleydi. Var orda bi çizgi ama kamerada net belli değil tabi 🤷🏻♀️