EzgiiiiM Nişanım geldi bugün 39+2 yiz dünden beri sancılarım vardı zaten ama bugün görünce biraz korktum açıkçası siz nişan gelmesinden ne kadar sonra doğum yaptıniz 🥰🙏
NezihaB38 EzgiiiiM benimde geldi 😔 sancılarımda var ama düzenli değil bende merak ediyorum ne zman doğum olur
2bebe1gebe EzgiiiiM yani tamda emin değilim😂31. Haftada ufak bi açılma olmuştu 37 de doktor muaynem vardı bi baktı nişanın gelmiş çoktan dedi😂ama ben hiç anlamadım 38de suni sancıyla doktor başlatmıştı doğumuda😂
Cicilibicili EzgiiiiM sancılarınızı takipleyin bi anda değişiyor herşey valla ☺️ İnşallah sağlıkla gelsin 💜
Mltmsncn EzgiiiiM ben sancılandığımda nişanım geldi. Peşine doguma gittim. Herkeste degişen bir süreç
EzgiiiiM Mltmsncn sanırım benim de öyle olacak dünden sancım vardı bugün nişan geldi hala sancım var ve düzenli bakalım artık bekliyoruz şuan 😀
Mltmsncn EzgiiiiM kasılma sayardan takip edin orda uyarı verdi ben öyle gittim hastaneye. Kolay dogumlar diliyorum size 🙏
vbvy1 EzgiiiiM 3 gün sürdü ama ardından suyum da gelmişti antibiyotik verdiler bu yüzden yatışımı verip
Papatyam63 EzgiiiiM birgün sonra doğum yaptım nişanın geldi hemen doğum yapmadım yavaştan sancılarım başladı gece doğurdum