Tuuugba_7 Bu post daha önce çok kez açılmıştı onlara da bakabilirsiniz belki farklı şeyler yazanlarda olmuştur fikir olur 😊
Bende söyleyeyim
Kendime ;
2 adet düğmeli pijama takımı
3 adet alt çamaşır
3 adet atlet
2 adet sütyen
Depend kilot (ben 73 kiloyum L aldım tam oldu)
Bir kalın bir ince çorap
Yelek ya da hırka
Tesettürlü olduğum için tülbent
Toka
Göğüs ucu kremi (lansinoh aldım doktorumun tavsiyesi ile)
Göğüs pedi
Süt sağma makinası (olurda hemen sütüm gelmezse diye bazı hastanelerde tedarik ediliyormuş ama ben kendim götürmek istedim)
Hastaneden çıkarken giymek için rahat kıyafet
Eşime 1 adet gömlek (terlemesi durumuna karşı)
Ve Terlik.
Bebeğime;
3 adet yenidoğan alt - üst takım (içerisinde önlüğü, şapkası, eldiveni var)
1 adet pratiksin tulum
5 adet zıbın
1 kalın 2 ince çorap
3 adet ayrı yeten eldiven (yere düşmesi kirlenmesi durumuna karşı)
5 - 6 adet ağız mendili
20 adet bez (olursa bir gece daha hastanede kalmamız gerekirse diye belli olmuyormuş o durumlar)
Alt açma örtüsü 4 adet
1 kalın 1 ince battaniye
2 adet Müslin örtü
Puseti
Biberon ve emzik koymayacağım doğum yapacağım hastane önermiyor.
Bebekler de meme reddine sebep olduğunu söylediler. O yüzden 1 adet kaşıklı biberon ve şırınga aldım. Hemşire sütümü sağıp eğer emmezse bunlarla vereceğimizi söyledi ki yenidoğan bebeğin zaten migdesi 5-7 ml çok çok az da gelse sütüm yeterli olacaktır inşallah.
Pişik kremi
Islak mendil yerine Temizleme pamuğu alacağım. Baby me’nin 2 paket.
Bu kadar 😊 umarım yardımcı olur