Dilek21 Hamisler çok ağrılarım ve sancilarim var sürekli lavaboya gidiyorum gazim var gibi karnım çok ağrıyor kasıklarimda öyle sizlerdede öylemi acaba bunlar normal mi 😓Endişeleniyorum
Snademir04 Dilek21 13 haftalığım aynı sorunu yaşıyorum fıkır veremıcem burda bekliyorum bende belki ni fikir alabilirim
BetlAkdenizKaymak Dilek21 benim hamileliğimin başından beri sürekli karnımda ve kasıklarımda şiddetli ağrım var an itibariyle 17. Haftama girdim doktorum normal diyo
Rdvanaysem Dilek21 bu ağrılar çok normal sonuçta bünyemizde bir canlı taşıyoruz ve büyüyor aynı şekilde rahim büyüdükçe baskı yapıyor benimde var. Olabildiğince su tüketimine dikkat et biraz olsun işe yarıyor 🙏
Bskrt Dilek21 bende aynı şikayetten acile gittim 🤦♀️ Doktorum rahim kayısı kadarken karpuza dönüşüyor, bağlar gerildikçe ağrı olması cok normal. Bu bebeğim sağlıklı geliştiğine işaret dedi Ama 17. Haftadan sonra şiddeti azaldı
BetlAkdenizKaymak Dilek21 dayanamayıp ağladığımı biliyorum bi çok defa ama yeterki oğlum sağlıklı olsun gerisi önemli değil 🙏
Patito__ Dilek21 evet cnm dha bgun dr daydim usutmus gbiyim iki gundur ama oyle cok agrm yk karin agrim flan vr az bsyde kasik agrm bir skinti yok ck skur normal yani asiri rhatszlik vermedkce agrilar olacak 15+4um 00:00 itibari ile ☺️
Patito__ Dilek21 yok cnm donem donem agrilr oluyor bnde olmayncada niye yk diorm belli araliklarla tekrr basliyor suan bebek buyuyor ve yer aciyor gelisiyor oyuzden cok normal bnlr bnde her zmn bel agrisida var yani sorn olark gormuyorm bn agrilarm olunca bebisim buyuyor diye sevniorm ☺️
Rdvanaysem Dilek21 ıshal yapacak meyvelere bak canım ben bu ara narda yiyorum ıshal yapıyor araştırmıştım. Ben birde alerji oldum bütün vücudum kızardı kaşınıyor ilaçları bıraktırdı bir süreliğine şükür et böyle bir durumun yoksa bir süre sonra geçer şikayetlerin 🙏
TuqCeee Dilek21 bende hamileliğin başından beri karın ağrısı yaşıyorum 17 haftalığım ultrasona göre 19 haftalık hala geçmeyen karın ağrım var doktorum normal diyor
TCTuernekolu Dilek21 bende 16+6 bende de aynı problem var özellikle kasıklarım patlıyacak gibi oluyor tuvalete oturunca😔😔