Bsrbsrrr 30 haftalık olanlar nasılsınız, nasıl gidiyor, hazırlıklar ne durumda, çantasını hazırlayan var mı😊
Zozan-harman Bsrbsrrr 29+4 deyim alışveriş yaptım kıyafetleri yıkadım geriye sadece ütülemek kaldı 🥰 sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah hepimiz 🤲🏻🌹🌹
Duygumiran Bsrbsrrr valla tum herseyi aldim benim lohusa pijamam yolda geri hepsini yikadim utuledim pazar 31 e giriyorum erken dogum riskim var pazartesi de kontrol var o zaman hem bebeğimin hem kendi cantami hazirlicam
Htcerdogn Bsrbsrrr 30+5 teyiz daha çantamı almadım :(. Kıyafetler vs tamam benim pijamamda yok daha. Heralde bayramdan sonra hazırlıycam
Tanemveannesi_ Bsrbsrrr 29+3 bizim haftaya başlamak istiyorum artık yavaş yavaş kıyafetleri yıkamaya ama biraz eksikler de var oturup bı liste yapmam lazım ama aşırı halsizim 😂 hiç keyfim yok yataktan siyrilamiyom
Filiz123465 31 haftam bitmek üzere dün çantamı hazırladım ama tam kapatmadım daha bir kaç eksik var kendim için onları da tamamlarsam herşeyim hazır
Bsrbsrrr Htcerdogn ay benimde pijamam yok Anne bebek çantam yok valiz hazırlarım ama bikaç eksiklerimiz daha var
Bsrbsrrr Tanemveannesi_ liste asla anlamıyorum valla ya aslında hala neyden ne kadar alcağımı bilmiyorum bişeyler aldım da
Tanemveannesi_ Bsrbsrrr valla aynı durum bende de var son zamanlara kadar beklesem mi diyorum bez için mesela 160 tane var içinde ya olmazsa diye düşünüyorum benim de kafam çok karışık 😅🤷 ıslak mendil mi alsam yoksa pamuk varmış ondan mı alsam falan derken baya bı düşünüyorum sonra bı bakmışım uyuyorum 😂😂😂
1Annex Bsrbsrrr bizde bugün tam 30 hafta olduk. Doktor kontrolümüz vardı 1.500 kilo dediler kilosu normal dedi ama sizinkiler nasıl. Bebek hazırlığı sa henüz yapmadım Bi tek kıyafetler hazır biraz rahatız :)
Bsrbsrrr 1Annex bende tam 30 um🥰 2 hafta sonra gidiceğim insallah zaman var gibide yok gibide hazırlanır cabucak geçer zaman😁
Bsrbsrrr Tanemveannesi_ ben daha bez almadım hiç😁 ıslak mendil değil ben pamuk alacağım smdilik ama ıslak mendilde alırım bazen lazım olur belki😁 kıyafet konusunda tam bir kafam bir dünya haziranda ne olcak bilmiyorum
Tanemveannesi_ Bsrbsrrr ben çoğunu uzun kollu aldım bebek sonuçta üşür diye düşünüyorum sonra diyorum ki burası Antalya 😂 40 dereceyi görüyor en az en kötü ihtimalle altına pantolonu goydirip üstünü zibinli birakicam yani bilemiyorum çünkü 😁🤷
Bsrbsrrr Tanemveannesi_ ben Samsun😂 nemli oluyo sıcak oluyo ama ben uzun aldım annemler kısa da almıslar duruma göre bakacaz😅
Tanemveannesi_ Bsrbsrrr hayırlısı inşallah ya benimkini suya koyucaz akşama kadar sanırım 😂 biz bile günde 4-5 sefer duşa giriyoruz sıcaktan