Zemzemhasan Gnc27 canım markaside normal doğum 1000 sezeryan 2200 demisti alper turala gidiyorum bende
Sevvaldmrc Gnc27 ögrenebildiniz mi acaba ben megapark hastanesine gidiyorum soramadım bir türlü doğuma daha var diye 29 haftalik gebeyim,fiyat bilgisi alırsanız buraya yazabilir misiniz
eylulummmm @Gnc27 bende özele gidiyorum varan hastanesinde düşünüyorum gittiğim hastanede bugün öğrenince haber veririm canım
Gnc27 Zemzemhasan anladım ben başka hastaneleri pek bilmiyorum da sular akademiye gidiyorum .teşekkür ederim.
Feyza1908- Sevvaldmrc ben megaparkta yaptım doğumu üç hafta oldu. Normal doğum 4.500 sezaryen 4000 lira. Artabilir fiyatlar tabi sizin doğumunuza kadar 😊
Zemzemhasan Kbrbrhnn evet canım memnunum çok guzel ilgilendiler gercekten 5 gün önce normal dogum yaptim 1000 lira normal dogum ucreti verdim 2200 de sezeryqn zaten 😇
Sevvaldmrc Feyza1908- hayırlı olsun rabbim analı babalı büyütsün inşallah,memnun kaldınız mı doktorunuz kimdi acaba sizin?
Kbrbrhnn Zemzemhasan Çok iyi yaa, aklımda bulunsun madem. Teşekkür ederim ☺️ Hayırlı olsun bu arada, Allah analı babalı büyütsün 🤲🏻
Feyza1908- Sevvaldmrc amin teşekkürler. 😊 sizde sağ Salim kucağınıza alırsınız inşa bebişinizi. Derya sağlamdı doktorum. Çok memnundum