Bacılarım biliyorsunuz hepimizin kanayan yarası kaynanalar 😂😂 Bazen şikayet ediyoruz bazen seviyoruz her neyse. Soracağım şu ki doğumdan hemen sonra kaynana evinde bir süre kalan var mi? Biza illa dogumdan sonra 1 ay kalın diyorlar. Yargısız infaz etmek istemiyorum ama bu teklife olumluda bakmiyorum. Kaynanamin evinin etrafında full akrabaları var mesela dış kapilari hep açıktır biri gelirse direkt girer. Misafir agirlamayi çok seviyorlar. Hem 1. Sebebim bu cok kalabalik olmasin bebege hastalık vs bulaşmasın. 2. Sebebim ise ben tesettürlüyüm hani rahat edemem. Kanamam vs olur ne biliyim cekinirim utanirim. 3. Sebepte babamizin iş yeri kayinvalideme uzak sen haftasonu gel bebegi gor diyorlar. Ilk bebiş bizim birde heyecanlıyız. Neyse sorum şu dogumdan sonra kalip memnun olan bir daha olsa yine giderim diyen var mi?