gonulcelen ben ankarada yaşıyordum evlenince düzceye geldim ve sağlık ocağı kaydı yaptırmadım ve hep özel hstaneye gittiğim için sisteme geçmemiş o yüzden arayıp haber verememişler doltorumda hatırlattığında geç kalmıştım ama sorun olmycağını söyledi sağlık ocağındaki görevli hemşire ve doktor