Bebiktoo bu konuyu çok araştırdım fiyat konusu da çok önemli değildi benim için ama baktım her kremin ve yağın çok memnun olanı da var olmayanı da o yüzden tavsiye edilen doğal bir yol seçtim arifoğlunun badem yağını aldım 33+4 oldu bugün bebeğim henüz bir çatlama görmedim 🙏 çok şükür 🙏 bazen her gün kullanıyorum bazen 2-3 gün sürmediğim oluyor çok öyle gürül gürül kullanmıyorum. Bu iyi bir şey değil tabi yanlış anlaşılmasın.