Banuc Kızlar bayramda hamile elbisesi giymek istiyorum Kızımız olacak pembeli lilali ayy çok heyecanlii
Svvl34 Banuc trendyola bak birde defacto ya çok güzel elbiseler gelmiş netten veya mağazadan bakabilirsin bende bakıcam haftaya 🙈🙈
Mommynurse Banuc nasıl atcam bilmiyorum hamile bölümünden elbiseler var pantolon aldm kot o zaman indirim vardı 54 tl ye çok güzel geldi
iremss Banuc trendyolmilla da normal elbiselerin büyük bedenini alıyorm bn hatta beli lastikli ya da geniş kesm alırsanz normal bedrn bile oluyor
Ysgl26 Lcwaikiki de ve defacto da güzel elbiseler var hem fiyagı da uygun diğer mağazalara butiklere göre
guzel_anne1 Banuc Defacto ve kotona aşırı renkli yaz elbiseleri gelmişti yeni sezonda bakabilirsin canım oralara. Trendyol Milladan da bakabilirsin
Minnacksevdack Banuc canım , hamile elbiselerini boşver. Hepsi birbirinden kötü. Ben araya araya en sonunda bu elbiseyi buldum. Bugün geldi ve bayıldım. Farklı renklerini de alacağım. Sana da fikir olsun. Göbeği de çok çıkarmadı. https://ty.gl/ffxclyqjwm