Vnmdu Arkadaslar iyi günler 32 haftalık hamileyim buğün sağlik ocağında test yaptırdım bazı değerler yüksek cıktı sizdede bu durum oldumu acaba inanın canım sıkıldı sizlere danişmak istedim
Vnmdu Ormanmeyveli alt40 referans 35 wbc 11. 57 referans 10. 04 neu 75 . 50 referans 71. 1 lym 17. 30 referans 51 .7 neu 8.73 referans 6.13
Ormanmeyveli Vnmdu sadece alt biraz yuksek çıkmış diğerleri cok önemli degil ama bu karaciger enzimi. Gerci artik 34. Haftadasiniz normal. Cok da yuksek degil endise etmeyin
Vnmdu Ormanmeyveli canim bnim karaciğer enzimim mormaldede biraz yüksek çıkıyor chilber diye bir sendrom varmiş oyuzden dediler