Naznaz Naz hanımcım tokluk kan şekerinin 8 çıkması ayakta dolaşabilen bir insan için imkansız, ya laboratuar sonuçlarında basım hatası var ya da şekeri baktıkları cihaz yanlış ölçüm yapmış. Doktorunuzun da gözünden kaçtı demekki yüksek görmeyince, tedirginlik yaşamamak için tekrar bir baktırmanızda fayda var, yine de tabi mutlaka doktorunuza danışın.