Ben gidiyorum doğum paketi aldım ilk ayımdan beri. Fiyat olarak biraz yüksek ama Ankara genel olarak öyle zaten. Aşırı ilgili tatlı bi doktor. Normal doğum taraftarı en önemlisi bu bence. Çoğu özelde sezeryan yanlısı oluyor çünkü doktorlar. Muayeneleri çok güzel geçiyor yarım saate yakın sürüyor sen sormadan her şeyi çok güzel anlatıyor. Başka sormak istediğiniz bişey olursa cevap veririm 🌸